Fri levering
Når du handler på 70percent.dk har du altid mulighed for at vælge mellem gratis eller leverings med PostNord:
Ved produkter til over 1000 kr. har du fri levering til din hjemadresse.
Spor din ordre
Kan du næsten ikke vente på, at skulle modtage dit nye, lækre produkt? Det kan vi sagtens forstå! Derfor har vi gjort det nemt og enkelt at spore din ordre. Det er på nuværende tidspunkt kun muligt, at spore bestillinger med forsendelser fra Post Nord. Vær opmærksom på, at registreringerne kan være forsinket med op mod 24 timer. Hvis din ordre ikke leveres af Post Nord, så tøv endelig ikke med at kontakte os, vi vil hellere end gerne se hvor langt din bestilling er.
Leveringsmuligheder
Afhentning i butikken – efter 3 timer
Hvis varen er på lager i butikken, kan du spare alle fragtomkostningerne, ved at reservere din vare online, og hente dem i . Dine produkter er klar til at blive hentet efter bare 3 timer og du spare fragten.
Du vil kunne afhente varen indenfor 2-5 hverdage. Her skal du dog betale for din ordre, inden den afsendes.
Hos 70percent.dk har du, på det meste af vores sortiment, mulighed for, at få leveret din ordre indenfor 2 timer i Storkøbenhavn samt Århus området.
Ønsker du at få varen leveret på en specifik dato samt, at få varen båret ind i dit hjem, klarer vi også det for et mindre beløb! Når du foretager din bestillingen kan du nemt og bekvemt vælge det ønskede leveringstidspunkt og dato. Du vil modtage en reminder dagen før aftalt levering, og for en god ordens skyld ringer chaufføren typisk 30 minutter før levering og bekræfter, at han er på vej. Prisen er baseret på, at chaufføren kan klare opgaven alene.
Ofte stillede spørgsmål
Hvornår modtager jeg min ordre?
Bare rolig, vi arbejder hurtigere end lynet (nå ja, næsten). Derfor får du typisk allerede din vare 1-5 hverdage efter, du har trykket ’Godkend’.
Kan jeg vælge en anden leveringsadresse end min folkeregisteradresse?
Intet problem. Når du handler hos 70percent.dk kan du sågar vælge levering i hele Danmark.
Hvad koster fragten?
Du har altid mulighed for at vælge gratis afhentning i butikken, når du handler hos 70percent.dk.
Jeg har bestilt en vare på 70percent.dk, men har ikke hørt mere?
Det lyder virkelig mærkeligt?! Vi sender altid bestillingsbekræftelse ud på mail med det samme – kan den mon ligge i dit spamfilter? Kan du ikke finde mailen fra os, skal du skynde dig at kontakte os. Så kan vi garanteret hjælpe dig med at opklare mysteriet.
Mit produkt er kommet, men er transportskadet. Hvad skal jeg gøre?
Øv! Det må vi få løst i en fart. Først og fremmest: Er varen tydeligt skadet af fragten, så anbefaler vi, at du nægter modtagelse af varen og lader fragtmanden tage varen retur. Herefter kontakter du hurtigst muligt os. Opdager du først skaden, når fragtmanden er kørt, skal du kontakte os så hurtigt som muligt, så vi kan hjælpe dig.
Jeg har modtaget et forkert produkt. Hvad gør jeg?
Hov - noget kunne tyde på, at vi har sovet i timen. Undskyld! Kontakt os så hurtigt som muligt, så vi kan få løst problemet. Fang os fx via chatten, som findes på alle sider, eller på tlf. 71462887.